woensdag 18 april 2018

Juf Saalien is zwanger! Proficiat!


Hallo !

Zoals jullie al weten is juf Saalien zwanger!
Daardoor kan ze de komende periode geen les geven.
We wensen haar alvast het allerbeste!!
Ze heeft wel beloofd om regelmatig nog eens op bezoek te komen.
Dat vinden we fijn!


Mag ik me even kort voorstellen?
Ik ben Vanessa Maes en zal juf Saalien vervangen.
Ik word 23 jaar in de grote vakantie en woon één jaar
samen met mijn vriend te Wielsbeke. Vroeger zat ik in de Chiro maar tegenwoordig gaat mijn vrije tijd uit naar step aerobic, vrienden of
mijn huisdieren (twee konijnen en twee vissen).



Bijna alles zal het zelfde blijven zoals voordien!
Het is beter om de structuur die de kleuters hebben opgebouwd te behouden.

Dit is mijn e-mailadres: vanessa.maes@vbsmoen.be
Als jullie met vragen zitten of je hebt een mededeling, mail me gerust.
Of plaats het in de agenda van uw zoon/dochter.

Rikki en ik kijken er alvast naar uit, om er een tof einde van het schooljaar te maken.

Vele groetjes juf Vanessa!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten